1 Гран-прі, 1 золото, 4 срібла та 5 бронз у найпрестижніших рекламних нагородах за кампанію LifeStyles® Publicly Traded.

Кампанія LifeStyles® Publicly Traded стала найбільш нагородженою комунікацією про сексуальне здоров’я у 2021 році завдяки її проривному способу підвищення обізнаності про ІПСШ. Publicly Traded отримав 1 Гран-прі, 1 золоту, 4 срібні та 5 бронзових нагород у категоріях, починаючи від творчого використання даних і закінчуючи інноваціями в цифрових комунікаціях, освіті тощо протягом сезону нагород у рекламі та маркетингу 2021 року.

У серпні 2020 року LifeStyles пілотував нову кампанію в Австралії, яка мала на меті вийти за рамки традиційної освітньої, завдяки новим повідомленням, які вказують на рекордно високий рівень захворюваності на ІПСШ.

Команда LifeStyles хотіла дати релевантні відповіді людям, які мають запитання щодо ІПСШ, і запропонувати миттєвий, доступний спосіб захистити себе: тому разом зі своїм партнером-агентством FCB/Six Toronto вони створили платформу, де створені користувачами фінансові стимули знижок у реальному часі покликаний заохотити людей дбати про своє сексуальне благополуччя так само, як вони робили б свої фінанси.

Ідея прийшла з усвідомленням того, що, як і компанії на фондовому ринку, ІПСШ «публічно торгуються», коли люди займаються незахищеним сексом. Кампанію Publicly Traded надихнуло моделювання фондового ринку для стимулювання безпечного сексу шляхом відстеження даних Пошуку Google у реальному часі, пов’язаних із ІПСШ, для стимулювання динамічного зворотного ціноутворення на презервативи LifeStyles. Зі збільшенням кількості пошукових запитів щодо ІПСШ у Google ціни на презервативи падають.

Платформа кампанії стимулює купівельну поведінку за допомогою інтелектуальної візуалізації даних, розробленої для підвищення обізнаності про ІПСШ, одночасно роблячи презервативи доступнішими для всіх завдяки знижкам і дозволяючи купувати онлайн на місці або за певною ціною – подібно до того, як багато онлайн-платформ для фінансової торгівлі дозволяють користувачам Щоб установити сповіщення про ціну для окремих акцій, користувачі Publicly Traded також зможуть налаштувати власні сповіщення про ціну, щоб отримувати сповіщення, коли презервативи LifeStyles досягають цільової ціни.

У LifeStyles ми завжди ставили сексуальну освіту та благополуччя на перший план у всьому, що ми робимо. Ми сподіваємося, що кампанія продовжить сприяти самоосвіті щодо ІПСШ, щоб все більше і більше людей могли приймати більш обґрунтовані рішення щодо свого сексуального здоров’я та активності так само, як і щодо своїх фінансів», – сказала Марта Тот, директор глобальної маркетингової стратегії. & Insights.